Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Θεσσαλονίκη - Το Μετρό σας καλεί να το γνωρίσετε


Την ερχόμενη Δευτέρα, 23 Ιουνίου, ανοίγει ο σταθμός «Φλέμινγκ» του Μετρό Θεσσαλονίκης για το κοινό. Προφανώς η Αττικό Μετρό Α.Ε., θέλει με την πρόσκληση που απευθύνει στους Θεσσαλονικείς, να στείλει καθαρό μήνυμα ότι το έργο του Μετρό συνεχίζεται και... εξελίσσεται αποτελεσματικά, ασκώντας ενδεχομένως έτσι και έμμεση πίεση για να δοθεί λύση στο πρόβλημα που λέγεται «Βενιζέλου».

Όπως πληροφορείται η Voria.gr, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν την ερχόμενη Δευτέρα, από τις 5μ.μ. ως τις 8 μ.μ. να επισκεφθούν τους χώρους του συγκεκριμένου εργοταξίου για να γνωρίσουν το έργο κατασκευής ενός σταθμού από κοντά. Να σημειωθεί ότι η εκσκαφή του συγκεκριμένου σταθμού έχει ολοκληρωθεί, μέχρι και το επίπεδο ‘-3’, ενώ μένει να κατασκευαστεί η πλάκα θεμελίωσης ( δαπέδου), για να ολοκληρωθούν τα έργα πολιτικού μηχανικού.

Από τη «Φλέμινγκ» έχουν αποσπασθεί οι αρχαιότητες που ήρθαν στο φως και έχουν μεταφερθεί προς φύλαξη, ενώ με την ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού, κάτι που θα γίνει οπωσδήποτε εντός του 2014, θα αποκατασταθεί η κυκλοφορία στην οδό Μακεδονίας.

Όμως η επόμενη Δευτέρα είναι ημέρα κι άλλων εξελίξεων, σε διαφορετικά μέτωπα του Μετρό Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, θα αρχίσουν οι εργασίες μεταφοράς των δύο ΤΒΜ ( μετροπόντικες), από τους χώρους του σταθμού «Ανάληψη» ( σταθμευμένοι εκεί από το Δεκέμβριο του 2012), στη «Νέα Ελβετία», ώστε να συνεχιστεί η διάνοιξη των σηράγγων, αυτή τη φορά με αντίστροφη κατεύθυνση, από ανατολικά προς τα δυτικά.

Για να γίνει η μεταφορά των ΤΒΜ θα κλείσει αναγκαστικά και πάλι η οδός Δελφών, στο τμήμα από Μπότσαρη μέχρι Πέτρου Συνδίκα. Το τμήμα του δρόμου θα μείνει κλειστό για περίπου τρεισήμισι μήνες και οι μετροπόντικες θα αρχίσουν πάλι να δουλεύουν περί το τέλος Σεπτεμβρίου-αρχές Οκτωβρίου.

Υπάρχει όμως και μία ακόμη εξέλιξη για την Δευτέρα 23 Ιουνίου, που όμως αφορά στην επέκταση προς Καλαμαριά. Την ερχόμενη Δευτέρα λοιπόν κι αφού έχει δημιουργηθεί το φρέαρ για το ΤΒΜ, θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής του σταθμού «Μίκρα». Στο τμήμα της Καλαμαριάς θα προχωρήσει και η κατασκευή του σταθμού «Νέα Κρήνη», με την ολοκλήρωση της κτήσης της γης και την έγκριση των μελετών.

Σημειώνεται ότι στη περίπτωση της επέκτασης Καλαμαριάς, οι παραπάνω σταθμοί κατασκευάζονται με τη μέθοδο «cut & cover» (εκσκαφή και επικάλυψη), σε αντίθεση με το υπόλοιπο του έργου που γίνονται με τη μέθοδο «cover & cut».

ΠΗΓΗ: pieriki-foni.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου