Το έργο θεωρείται από τα πλέον δύσκολα
τεχνικά και ουσιαστικά ολοκληρώνει τα έργα κατασκευής στη διπλή
ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη (επιδομή,
υποδομή, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση).
Η σήραγγα του Όθρυος, έχει μήκος 6,5 χλμ
ανά κλάδο (ένας κλάδος ανά κατεύθυνση) και ο σχεδιασμός της παρέχει τη
δυνατότητα να αναπτύσσονται ταχύτητες των 160 χλμ / ώρα, έτσι ώστε η
διαδρομή να μειώνεται κατά 2 χλμ και ο χρόνος του ταξιδιού κατά 30
λεπτά.
Σημειώνεται, ότι στην ίδια γεωγραφική
περιοχή βρίσκεται και η σήραγγα Καλλιδρόμου, η διάνοιξη της οποίας
ολοκληρώθηκε πριν ένα χρόνο, και με μήκος 9 χλμ ανά κλάδο, αποτελεί τη
μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων.
Με την ολοκλήρωσή της, η διαδρομή Αθήνα -
Λιανοκλάδι θα διαρκεί έως 90 λεπτά, η διαδρομή Αθήνα-Δομοκός έως 108
λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3,5 ώρες.
Την ανακοίνωση για τη διάνοιξη της
σήραγγας και στα δύο μέτωπα έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της
ΕΡΓΟΣΕ Κ. Σπηλιόπουλος στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της
εταιρείας, όπου επιβεβαιώθηκε η τήρηση του χρονοδιαγράμματος της
συγκεκριμένης σύμβασης.
ΠΗΓΗ: http://www.seleo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου